Tomo Skorupskio blogas

Tomo Skorupskio blogas

2011 m. rugsėjo 22 d., ketvirtadienis

Dėl informacijos apie mane antifašistų puslapyje

Jau praėjo nemažai laiko, kuomet buvau paminėtas viename lietuvybei nedraugiškame tinklapyje - antifa.lt. Negalvojau, jog verta komentuoti tokio šaltinio, kuris savo straipsnyje padarė daugiau, negu 15 faktinių klaidų, tačiau gyvenimas parodė - toks šmeižtas ilgainiui išlenda, todėl kad nereiktų šimtus kartų rašyti tą patį - geriau vieną kartą publikuoti atsakymą viešai.

Tame straipsnyje aš esu suvedamas į vieną kartu su kompanija, su kuria bendravau prieš kelis metus(visuomeniniame lygyje). Aš pateikiamas tokiame kontekste, jog galima pagalvoti, jog esu jų bendramintis ar panašiai (Lygiai taip pat galima būtų pritempti K.Uoką ir R.Ozolą dėl dalyvavimo patriotinėse eitynėse). Mano pažiūros šovinizmo klausimu nėra paslaptis: nacionalizmas ir šovinizmas nėra suderinami. Arba tu esi nacionalistas ir laikai tautą savaimine vertybę(šią vertę pripažįstant ir kitoms tautoms), arba nesi nacionalistas ir manai, jog tam tikros tautos(šovinizmas) arba visos tautos (kosmopolitizmas) neturi teisės egzistuoti. Šią savo poziciją esu išsakės ne kartą ir tikrai nenorėčiau plėstis. Plačiau

Kita vertus ketinu bendrauti ir bendradarbiauti su visais mūsų tautiečiais, neišskiriant jų pagal plaukų ilgė ar rūbų tipą, siekiant naudos mūsų Tėvynei ir tautai. Nepripažįstu kolektyvinės bausmės - ar tai skambėtų "Visi žydai - priešai", ar "Visi lietuviai - žydšaudžiai", ar "Visi skinai - naciai". Visose žmonių grupėse yra ir blogų ir gerų asmenybių. Sovietmečiu buvo persekiojami ilgaplaukiai, dabar atėjo laikas skustagalviams? :)

Pabaigai norėčiau pacituoti istoriko T.Baranausko įžvalgas: "Visokie kovotojai su fašizmu  nesuvokia pagrindinio istorijos pasikartojimo dėsnio: istorija kartojasi ne kaip tiksli kopija, o kaip modifikacija, todėl jei fašizmas ir atgims, tai kitokiu pavidalu, ir labiau tikėtina, kad naujieji fašistai vadinsis Antifa, tolerantiškuoju jaunimu ar panašiai, o ne fašistais."


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą